-->
  • Simfoni Dari Kejauhan (Friends Till The End)~fragmen 1.6


    Simfoni Dari Kejauhan (Friends Till The End)~fragmen 1.6

    Melanie Stewart ~ aku baru terjaga. kepalaku masih berat. seperti tidak terdaya untuk bangun.saat membuka mata, aku mendapati diriku di dalam bilik tidur. aku lihat luas dan mewah, seperti apartment. antara sedar atau tidak peristiwa semalam, yang aku ingat aku pergi ke disko bersama Sarah dan kawan - kawannya, kami minum dan kemudian menari.banyak juga aku minum.aku lihat tubuhku dibaluti gebar.perlahan, aku menarik gebar, dan kemudian aku segera faham.seketika, mataku terpandang sekeping nota di tepi jam meja. [Terima kasih.awak hebat malam tadi.Oh ya, jangan lupa kunci pintu] Dan di atas nota itu terdapat beberapa not. 'Damn'...

  • You might also like

    Tiada ulasan: